menu engineering

שיטת ה - Menuling:
מהנדסים לכם מחדש את התפריט

להנדס את התפריט אולי נשמע פשוט, אבל האמת היא שיש המון מדע מאחורי זה.

למדע הזה קוראים כלכלה התנהגותית, ויש לנו מלא ניסיון איתו. אנחנו הולכים להשתמש בשנים של מחקר, של ידע ושל תובנות מקצועיות שהוכיחו את עצמן, כדי להראות לכם איך בתהליך קצר, ממוקד ואפילו כיפי אנחנו יכולים להפוך את העסק שלכם להרבה יותר רווחי ויעיל.

לשיטה שפיתחנו קוראים: Menuling. מניולינג, או ״לתפרט״ אם אתם אבשלום קור, היא שיטה שיכולה לשחרר לכם כסף כלוא, לייעל את עבודת המלצרים וצוות המטבח, לחסוך לכם פחת ובגדול – לאפשר לכם ליהנות הרבה יותר ממה שאתם עושים. קבלו הצצה קטנה למאחורי הקלעים של השיטה:

כבר היום אפשר לחלק כל חלק של התפריט שלכם לארבע קטגוריות, לפי מידת הרווחיות שלהם וכמה קל למכור אותם:

כוכבים

כשמם כן הם, הכוכבים של התפריט. אלה הפריטים הכי רווחיים והכי נמכרים בתפריט שלכם;

סוס חורש

כמו שסוס לא אמור לחרוש, ככה גם הפריטים האלה לא אמורים להיות בפרונט. הם מורכבים מדי להכנה ותוקעים את הסרוויס, או לא רווחיים מספיק, אבל ככה או אחרת הם חייבים להשתנות;

פאזל

בדומה לפתרון של פאזל, הפריטים האלה הם אתגר. הם רווחיים וכדאיים לכם, אבל אתם פשוט לא מצליחים למכור אותם;

כלב

למרות שאנחנו אוהבים כלבים, זוהי ההגדרה לפריטים לא רווחיים שכמעט לא נמכרים.

המטרה שלנו, בגדול, היא להפוך כמה שיותר פריטים בתפריט שלכם לכוכבים, ולהשאיר כמה שפחות פריטים בכל שאר הקטגוריות.
בשביל זה צריך לשנות את תמחור התפריט, לצמצם, לקצר ובקיצור: לעשות קסמים, ובשביל הקסמים האלה אנחנו נצטרך הרבה ידע וניסיון. לשמחתכם יש לנו גם את הידע וגם את הניסיון. 

מה מוצרי התפריט השונים שאנחנו יכולים לעשות להם מניולינג? איזה סוגי תפריט אנחנו יכולים לתפרט מחדש? שמחים ששאלתם.

אפשר תפריט בבקשה?

תשאירו לנו: שם, טלפון ואימייל. לאחר מכן תצרפו לנו את קובץ התפריט שלכם.
אנחנו נשלח לכם את הסרטון האישי במתנה ישירות למייל. (: