השירותים שלנו

מניולינג הוא האופן שבו אנחנו מהנדסים ובונים מחדש את התפריט שלכם. בתכלס, אנחנו לומדים את החולשות והחוזקות של התפריט, בונים מחדש את התמחור שלו ומנתחים את הפעולות שיש לעשות כדי להפוך את התפריט לאופטימלי. את הפעולות האלו אנחנו מטמיעים בתפריט החדש, ונותנים לכם כלים להמשיך ולעשות את זה גם אחרי שניפרד (כחברים). הנה השירותים שאנחנו יכולים להציע לכם:

תפריט המסעדה הראשי

הלחם והחמאה שלכם ושלנו. התפריט הראשי שלכם, או מה שמכונה אצלנו ״תפריט נייר״, הוא דלת הכניסה הראשית להכנסות של המסעדה. האופן שבו תציגו אותו ישפיע על כמה תמכרו, מה תהיה רמת הלחץ בסרוויס ואפילו כמה מלצרים תצטרכו להעסיק. אנחנו ניקח את הדלת הזו ונהפוך אותה לכמה שיותר פשוטה, מזמינה וקלה לכניסה, ככה שהשאלה ״כמה זה עולה לי״ תהיה פחות ופחות רלוונטית עבור הסועדים שלכם.

תפריטים דיגיטליים

תאמינו או לא, אבל אנשים מתנהגים שונה מול מסך לעומת מול נייר. כשהתפריט נראה אחרת, הוא מוציא מאנשים תגובות והתנהגויות אחרות, מה שמצריך אותנו לעשות מניולינג על פי עקרונות ומאפיינים אחרים. קיוסק ההזמנה העצמית, אפליקציית ההזמנות והמשלוחים שלכם, המסכים מאחורי דלפק ההזמנות, תפריטים על גבי טאבלטים - בכל התפריטים הדיגיטליים שלכם אנחנו נטפל, ונטפל טוב. וגם הם ישחררו עבורכם את הכסף הכלוא שאנחנו מדברים עליו.

תפריט מיוחדים

הספיישלים שלכם הם הזדמנות פז לחשוף את הלקוח למנות שלכם שאחרת הוא לא היה מכיר, להציג לראווה את הכישרון שלכם (וכך להרחיב את המוניטין ולהגדיל את מעגל הלקוחות), למכור פריטים נוספים ברווחיות גדולה יותר ואפילו לפתור בעיות נקודתיות שנקלעתם אליהם. כלל ידוע שעולה בכל כך הרבה מחקרים שקראנו הוא שאנשים קונים מנות מהבטן, באופן אינטואיטיבי, ואפשר לכוון אותם למנות שמתאימות לנו. אז יאללה, בואו נעזור להם לקנות.

תפריט עסקיות

אין מה להגיד, עסקיות זו תורה בפני עצמה. והיא כזו בגלל שמהרגע שלקוח החליט שהוא הולך על עסקית, יש לו כבר מסגרת של כמה הוא אמור לשלם בסוף הארוחה. זו בדיוק ההזדמנות שלנו להכניס את המוצרים שנכונים עבורכם. אנחנו נעזור לכם לבנות תפריט עסקי ממוקד יותר, עם תמחור נכון ועם מנות רווחיות יותר. אנחנו נדאג שלא יהיו הבדלים מרכזיים מדי בין התפריט העסקי לרגיל, כאלה שיתפסו ללקוחות שלכם את העין ויבואו להם רע. אנחנו פשוט נעזור לכם לנצל את הפשטות של התפריטים העסקיים, כדי להגדיל את הרווחים שלכם. כסף על הרצפה, כבר אמרנו?